Regulamin Sklepu www.motor-land.pl
Sposoby składania zamówień
A. Sklep internetowy MOTOR-LAND
prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
B. Zamówienia są przyjmowane przez: stronę internetową www.motor-land.pl po zalogowaniu się w
systemie do panelu klienta.
C. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia zostaje automatycznie przesłane, w
momencie jego złożenia, na adres e-mail klienta, podany przy rejestracji.
D. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień bez podania
imienia i nazwiska oraz pełnego adresu zamawiającego.
§ 2
Realizacja zamówień
A. Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy
Klientem a firmą MOTOR-LAND następuje po nadaniu unikatowego numeru zamówienia
przez system sklepu MOTOR-LAND, i sprawdzeniu danych adresowych przez pracowników
sklepu.
B. W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta w
magazynie, Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem przez
konsultantów o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w terminie,
określonym w punkcie 3 lit A . Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej
realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji
zamówienia w częściach), bądź rezygnacji z niego
C. Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę
płatności "Odbiór osobisty" jest powiadamiany telefonicznie lub
poprzez e-mail o numerze rezerwacji, na który powinien się powołać przy
odbiorze towaru. Odbiór towaru odbywa się w magazynie firmy: 05-092 Dziekanów
Nowy ul. Kolejowa 362/364, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-18.
D. Towar przeznaczony do odbioru osobistego jest przetrzymywany w
magazynie firmy, przez 7 dni od momentu powiadomienia, o którym mowa w pkt. 2
lit. C. Po upływie tego czasu zamówienie zostaje anulowane.
§ 3
Wysyłka
A. Wysyłka zamówionego towaru na terenie Polski
realizowana jest poprzez firmę kurierską DHL lub FEDEX zgodnie z poniższym
harmonogramem.
Realizacja potwierdzonego zamówienia złożonego od poniedziałku do piątku do
godziny 14.00:
wysyłka towaru w tym samym dniu roboczym
po godzinie 14.00:
wysyłka towaru w najbliższy dzień roboczy
sobota – niedziela dni świąteczne:
wysyłka towaru w najbliższy dzień roboczy
B. Koszt wysyłki:
Wysyłka kurierem DHL lub FEDEX, paczka do 30kg o wymiarach nieprzekraczających
łącznie 3m długości (obwód + najdłuższy bok) - Koszt wysyłki 20,00 zł brutto.
Wysyłka kurierem DHL lub FEDEX, paczka powyżej 30kg o wymiarach
przekraczających łącznie 3m długości (obwód + najdłuższy bok) - Koszt wysyłki
122,00 zł brutto
C. Wysyłka zamówionego towaru poza terytorium Polski ustalana
indywidualnie z Klientem.
D. Sklep MOTOR-LAND nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione
przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła
do adresata.
E. Pojazdy wysyłane są transportem dedykowanym. Koszt transportu wyceniany jest indywidualnie.
§ 4
Ryzyko
A. Ryzyko związane z utratą lub uszkodzeniem towaru
spoczywa na nabywcy od chwili odbioru towaru z magazynu lub od przewoźnika,
jeśli z jego usług nabywca zdecydował się korzystać.
§ 5
Płatności i ceny
A. Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i
zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili
złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen
towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty
sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na
stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.
B. Przedstawiony asortyment w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu
Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z
art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych
powodów ekonomicznych.
C. Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:
- Odbiór osobisty - Klient dokonuje zapłaty za zamówiony
towar w momencie odbierania go lub po zaksięgowaniu płatności przelewowej.
- Pobranie - zamówiony towar jest wysyłany kurierem
DHL lub FEDEX, zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera w momencie
odbioru towaru (nie obejmuje pojazdów).
- Przedpłata - klient dokonuje przedpłaty na konto
firmowe MOTOR-LAND. Wysyłka towaru odbywa się po zaksięgowaniu płatności
przelewowej.
Dane do przelewu:
MOTOR-LAND Sp. z o.o.
ul. Kolejowa 362/364,
05-092 Dziekanów Nowy
nr konta: 04 1500 1878 1218 7002 4504 0000
płatność w PLN • Do każdej paczki jest dołączany, w zależności od życzenia
klienta, paragon lub faktura VAT, zawierające informacje na temat cen
produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki.
§ 6
Zwrot towaru
A. Motor-Land przyjmie z powrotem każdą sprzedaną przez
siebie część, zwróconą w terminie 14 dni od daty sprzedaży bez żadnych
dodatkowych kosztów oprócz kosztów przesyłki do klienta a także zwrotnej, które
poniesie nabywca. Zwracany towar musi być nieuszkodzony, nadający się do
ponownej odsprzedaży w oryginalnym opakowaniu i z dowodem zakupu.
B. Mimo zachowania należytej staranności w ofercie MOTOR-LAND mogą
wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec sprzedawcy. W razie
wątpliwości dotyczących oferty należy kontaktować się ze sprzedawcą, drogą
telefoniczną lub e-mailową.
C. Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z
konsultantem ustalono inaczej.
D. W przypadku nieuzasadnionego zwrotu (pomyłka klienta) po upływie
terminu określonego w pkt.5 lit. A MOTOR-LAND będzie pobierał opłatę związaną z
ponownym wprowadzeniem towaru na magazyn w wysokości 15% wartości zwracanego
towaru.
E. Przelew za zwrócony towar nastąpi po odesłaniu przez klienta
podpisanej faktury korygującej.
§ 7
Reklamacje
A. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy
odbiorze.
B. W przypadku stwierdzenia, iż otrzymany towar posiada braki, albo też
został mechanicznie uszkodzony, klient winien zażądać od kuriera spisania
protokołu szkodowego. W celu wszczęcia procedury reklamacyjnej klient
zobowiązuje się niezwłocznie odesłać uszkodzony towar wraz z protokołem do
sprzedawcy, po uprzednim jego powiadomieniu.
C. Przyjęcie przez Kupującego przesyłki bez zastrzeżeń powoduje
wygaśnięcie roszczeń wobec sprzedawcy z tytułu ubytku lub uszkodzenia
mechanicznego towaru.
D. W przypadku trudności ze sprawdzeniem towaru lub odmowy spisania
protokołu szkodowego przez kuriera, Kupujący winien niezwłocznie zawiadomić
Sprzedającego.
E. Podstawą do rozpatrzenia reklamacji jakościowej jest przedstawienie
dowodu zakupu (faktura VAT bądź paragon) wraz z towarem sprzedającemu.
Reklamację należy zgłosić osobiście bądź pisemnie drogą pocztową.
F. Koszty transportu towaru do/z reklamacji
Klient zobowiązany jest dostarczyć reklamowany produkt sprzedającemu na swój
koszt osobiście bądź drogą pocztową. W przypadku uznania reklamacji jakościowej
sprzedający zwróci środki pieniężne za usługę transportową, po przedstawieniu
przez Klienta stosownych dokumentów, potwierdzających jej cenę.
W przypadku uznania reklamacji jakościowej sprzedający wyśle na swój koszt
towar wolny od wad i usterek. W przypadku odmowy uznania reklamacji koszty
związane ze zwrotem towaru do nadawcy poniesie kupujący.
G. W przypadku roszczeń określonych w ustawie z dnia 27 lipca 2002 r. o
szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego
(Dz. U. z 2002 nr 141, poz. 1176 ze zmian) postanowienia pkt. 6 lit. stosuje
się odpowiednio.
§ 8
Ochrona Danych Osobowych
W związku ze zmianą przepisów dotyczących ochrony danych osobowych i rozpoczęciem
stosowania od dnia 25 maja 2018 roku Rozporządzenia Parlamentu i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) „RODO” informujemy, że:
- Administratorem danych osobowych Użytkowników
Portalu motor-land.pl jest Motor-Land Sp. z o.o. 05-092 Dziekanów Nowy ul.
Kolejowa 362/364, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru
Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta stołecznego Warszawy,
XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem
0000858087, posługująca się adresem e-mail: [email protected] oraz
numerami telefonu: 22 872 18 18
- W sprawach związanych z danymi prosimy o kontakt
z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem e-mail: [email protected].
- Administrator przetwarza dane osobowe w celach:
- świadczenia usługi prowadzenia
konta Użytkownika w Portalu motor-land.pl oraz udostępnienia możliwości
składania zamówień w celu świadczenia usługi rezerwacji wybranych
produktów. Podstawą prawną przetwarzania danych jest wykonanie umowy
(art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- sprzedaży produktów
oferowanych przez Sprzedawcę – podstawą prawną przetwarzania danych jest
wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- marketingowych – podstawą
prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki –
marketing własnych produktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
- rozpatrzenia reklamacji,
dochodzenia i obrony w razie zaistnienia wzajemnych roszczeń – podstawą
prawną przetwarzania danych jest prawnie uzasadniony interes Spółki (art.
6 ust. 1 lit. f RODO),
- wysyłki informacji handlowych
drogą elektroniczną – wyłącznie w przypadku wyrażenia zgody przez
Użytkownika. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda (art. 6 ust.
1 lit. b RODO).
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz
niezbędne w celu zawarcia umowy ze Spółką.
- Odbiorcami danych osobowych będą:
- podmioty dostarczające i wspierające
systemy teleinformatyczne Spółki w celu obsługi portalu motor-land.pl , a
także podmioty świadczące usługi związane z bieżącą działalnością Spółki,
- podmioty świadczące usługi
dostawy produktów,
- INIS sp. z o.o. - podmiot
świadczący usługę Newsletter,
- PayU S.A. - podmiot świadczący
usługi płatności on-line,
- PayPal (Europe) S.a r.l. &
Cie, S.C.A – podmiot świadczący usługi płatności on-line,
- Santander Consumer Bank S.A. -
podmiot świadczący usługę zakupów ratalnych,
- Dane osobowe przetwarzane będą przez okres
niezbędny dla wykonania umowy, a po tym okresie dla celów i przez czas
oraz w zakresie wymaganym przez przepisy prawa lub dla zabezpieczenia
ewentualnych roszczeń, lub do czasu cofnięcia udzielonej zgody.
- Klient posiada prawo dostępu do swoich danych
osobowych, ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia
przetwarzania.
- Klient ma prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
dalszego przetwarzania, a w przypadku wyrażenia zgody na przetwarzanie
danych do jej wycofania. Skorzystanie z prawa cofnięcia zgody nie ma
wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.
- Klient ma prawo do przenoszenia danych, w tym
historii transakcji.
- W przypadku wątpliwości związanych z
przetwarzaniem danych osobowych Klient może zwrócić się do Spółki z prośbą
o udzielenie informacji. Niezależnie od powyższego, każdemu przysługuje
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych.
- Administrator informuje także o zautomatyzowanym
podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu na podstawie kodu pocztowego,
kliknięć w banery umieszczone w mailach oraz decyzji podejmowanych na
stronie w celu dopasowania oferty oraz skierowania odpowiednich
newsletterów.
Pliki do pobrania